تبلیغات
iceletters - فرمان موفقیت در فروش

iceletters

شنبه 17 بهمن 1394

فرمان موفقیت در فروش

نویسنده: میهن بلاگ 45   

۱. اندیشه : فروش در ذهن شماست

طرز فکر شما که رویکرد فروش شما را شکل می‌دهد، بیشتر از هر بخش فرایند فروش تعیین کننده‌ی پیامد فروش است. چهارچوب ذهنی و طرز فکر دوست ها ه، متبسم، مشتاق، با اعتماد، مثبت، خوداتکا، مهربان و آماده بدون تشویش تمام در ذهن شماست که به جیب شما ختم می‌شود.


فروش فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

اقطعا لا بارها با این اندیشه ات وارد مکالمات فروش شده‌اید که «این قرار ملاقات بهتر نیست، این فروش اقطعا لا صورت نمی‌گیرد.» یا حالت برعکس جالب با فکر می‌کنید «او یک مشتری بالقوه‌ی بهتر است. آنان به کالای من نیاز دارند. کالای مرا رفیق دارند مرا هم رفیق دارند. در این حالت قطعا فروش روی می‌دهد.»

اندیشه در مورد ‌ی آنچه می‌خواهید، به خودباوری شما بستگی دارد و خودباوری شما بر مبنای آمادگی شماست. داشتن آمادگی کامل بر طبق خواسته‌های مشتریان نوعی اطمینان به ایجاد می‌کند.
اقدام:

پیش از قرار ملاقات بعدی بنویسید که چه چیز بهتر ی روی می أهد، چه انتظاری دارید که پیامد مثبت وجود داشته باشد و در انتها مکالمه بنویسید که چه کاری می‌توانستید برای خوبتر کردن آن انجام دهید.
۲. باور: یک سیستم اعتقادی سه بخشی ایجاد بکنید که نفوذناپذیر باشد

خودتان، محصول و شرکت فعال در آن را باور داشته باشید وگرنه فروش نخواهید کرد. سیستم اعتقادی شما تعیین کننده‌ی سرنوشت شماست؛ نه تنها در فرایند فروش، بلکه در حرفه شما.

اکثرا شنیده‌اید که نخستین چیزی که به فروش می‌رود، خود فروشنده است این که مشتری شما را پیش از خدمت، محصول و شرکت شما می‌خرد. برای اینکه چنین مسئله‌ای روی دهد بایستی خودتان را باور داشته باشید. این خودباوری در شور هیجان عرضه، زمانی که در تلاش برای انتقال پیام خود، متعهد کردن مشتری وادار کردن او جهت خرید از هستید، آشکار خواهد شد. این خودباوری در اشتیاق و اعتمادبه‌نفس شما نمایان خواهد شد.
اقدام:

۳ پرسش را با چرا بنویسید. چرا مجموعه م را باور دارم؟ چرا محصول و خدماتم را باورد دارم؟ چرا خودم را باور دارم؟

جهت اینکه در باورها تخصص پیدا بکنید ، هر بار که مشتری را ملاقات می‌کنید از او بپرسید که برای چه شما، محصول و مجموعه شما را باور دارد و در ادامه بپرسید دلیل خریدش از شما چیست؟
۳. تعهد: رابطه یا تعهد شخصی را گسترش دهید یا اینکه گفتگوی فروش (خرید) را شروع نکنید

از اصل یادگیری پیشاپیش استفاده بکنید . مشتری بالقوه‌ای که به گفته های شما طرفدار می‌باشد را به چنگ آورید بگذارید به شما وفادار باقی بماند.

با پرسش کردن آنان را درگیر بکنید . تلاش بکنید در آنان تبسم ایجاد بکنید ، دوستی ایجاد بکنید تا حدودی ارتباط برقرار بکنید اگر همه‌ی این ها میسر است، رابطه ایجاد بکنید . مشتری از همان لحظه‌ای که وارد می‌شود و فرایند فروش را شروع می‌کنید، در مورد شما قضاوت می‌کند. یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: « وقت ی تمام امور مساوی ند، مردم رفیق دارند از دوست ها خرید کنند. زمان ی تمام امور نامساوی ند، باز نیز رفیق دارند از دوست ها خرید کنند».
در یک محیط آرام تعهد ارتباط در بین افراد به صورت دوست ها ه برقرار می‌شود. شما نمی‌توانید معین بکنید که طرف دیگر چطور دوست ها ه رفتار خواهد کرد، اما ۱۰۰ درصد روی خودتان کنترل دارید.

اقدام: در مورد آخرین فروش‌های فکر بکنید . بنویسید که چگونه آن فروش‌ها شروع شدند. آیا دوست ها ه بودند؟ وقت شروع جلسه ‌ی فروش، احساس راحتی داشتید؟ هر ارتباط تلفنی یا ارتباط فروش را با گفتکوی غیر رسمی اما معنی‌دار شروع کنید.
۴. کشف: مردم برای نیازهای خرید می‌کنند، نه نیازهای شما

نخست نیازهای آنان را پیدا بکنید علت خرید مردم بسیار زیاد ارزشمند تر از «نحوه‌ی خرید آنان است». «آنچه قصد فروش دارید» را بر طبق خواسته های خرید مشتریان بشناسید، نه بر طبق نیازهای فروش خود. مردم می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند تولید کنند، سود ببرند و خوب باشند. نه یک مشت حرف بی اهمیت در مورد ی شما.

بهترین بخش در مورد پیدا کردن «دلایل خرید» مشتریان شما این است که به طور کامل شما را از آنچه رقبایتان جهت فروش انجام می‌دهند، مفرق سازد.
۵. پرسش : پرسش ‌های غلط به پاسخ‌های غلط منتهی می‌گردند

پرسش ‌ها قلب فروش به شمار می‌روند. پرسش ‌ها فرایند فروش را به فرایند خرید تبدیل می‌کنند.
پرسش ‌ها حقایق و انگیزه‌های خرید را روشن می‌کنند.
پرسش ‌هایی را بپرسید که باعث شود مشتری بالقوه در مورد خودش فکر نماید پاسخی مطابق میل شما بگوید. پرسش های شما بایستی هوشمندانه مفرق از پرسش ‌های رقبا باشد، زیرا شما (به طرز ناخوشایندی) با رقبایتان قیاس خواهید شد و بدتر از همه، مشتریان بالقوه شما خسته بی‌انگیزه‌تر خواهند شد.
اقدام:

در مکالمه فروش بعدی خود ۱۰ سوال بزرگ داشته باشید، اطلاعات در مورد مشتری بدست آورید و ایده‌های ارزشمند ی را که مشتریان می‌توانند از آن‌ها سود ببرند، کسب بکنید .

چنانچه این کارها را بکنید، پرسش ‌هایتان را بپرسید، گفتگوی ارزشمند ایجاد بکنید و آنان را درگیر بکنید ، در انتها «سفارش» مال شما خواهد بود.

مهارت در پرسش کردن را زمانی بهتر بررسی بکنید که مشتری بالقوه می‌گوید « پرسش خیلی عالی بود، قبلا هیچ‌کس این را از من نپرسیده بود».
۶. پذیرش: وقتی فروشی صورت نمی‌گیرد، ببینید قصور از طرف چه کسی بوده است

اگر مشتریان شما را به خاطر قیمت نپذیرفته اند، این تقصیر از طرف چه کسی است، تگر تلفن شما را جواب نمی‌دهند، تقصیر کیست؟ چنانچه تصمیم گرفته‌اند از رقیب بخرند، تقصیر کیست؟ شما.
خود را سرزنش نکنید، مسؤلیت آن را بپذیرید و از آن درس بگیرید. به جای سرزنش کردن، چرا فکر کردن را امتحان نمی‌کنید؟ بعد از اندیشه ، نوشتن را؟ در مورد کاری فکر بکنید که می‌توانستید جهت چیزی یا فردی که آن را سرزنش می‌کنید انجام دهید. قادر به پیشگیری از آن بودید؟ می‌توانید دفعه بعد، نتیجه‌ای مفرق ایجاد بکنید ؟
۷. سود: برای ایجاد رابطه بفروشید، نه برای کمیسیون

جهت کمک به مشتریان خود بفروشید. به آنان کمک کنید تا بسازند، پیروز شوند، تولید کنند سود ببرند؛ بدین ترتیب شما فروش خواهید کرد. کسب درآمد شما را به مشتریان وفاداری می رساند که شما را به دیگران ترجیح داده‌اند حاضرند به شما تاییدیه هایی به خاطر ارزش خوب بدهند.

اگر مشتریانی وفادار، روابط ی بهتر مسیری کامل داشته باشید، فروش‌ها می‌توانند قابل پیش‌بینی باشند. اما چنانچه مسیر شما خالی یا ناقص باشد تنها یا دو مشتری بهتر در انتها دوره‌ی فروش داشته باشید و «قصد شما انجام گرفتن فروش باشد». تضادی بین نیازهای شما نیازهای مشتریان ایجاد می‌گردد. چنانچه مشتریان شما را به عنوان « نیازمند به آن» مشاهده کنند، کمی عقب نشینی می‌کنند. حس ریاکاری چیزی است که از سوءاستفاده دلهره سرچشـم ه می‌گیرد.
اقدام:

به ارقام خود نگاه بکنید و ببینید جهت تولید به چه چیزی نیاز دارید. حال برگردید و ۱۰ فروش آخر را بازبینی بکنید .
۸. اثبات: یک تاییدیه از صدها محصول فروش ارزشمند تر است

این تاییدیه مدرک واقعی از آنچه شما هستید و آنچه انجام می‌دهید، می‌باشد. تاییدیه‌ها می‌توانند میلیون بار خوبتر از بهترین فروشندگان جهان بر ایرادها غلبه کنند.؛ به جهت تاییدیه‌های صوتی و فیلم زیبا یی

تاییدیه‌های شواهدی می باشند که نشان می‌دهند شما همان کسی که می‌گویید هستید یا نه؛ و این که محصول و خدمات شما به همان شکلی که می‌گویید عمل می‌کند یا نه. تاییدیه های عکس ی حابین فروش می باشند چنانچه به درستی استفاده شوند، نوعی سلاح فروش انبوه به شمار می‌روند.
اقدام:

یک دوربین فیلم جالب تهیه بکنید (ممکن است از قبل یکی داشته باشید)، به ۵ نفر از بهترین مشتریان خود زنگ بزنید بگویید رفیق دارید آنان را ملاقات بکنید . در طول ملاقات، از آنان بخواهید جهت چند دقیقه در مورد ‌ی دلیل این که شما را گزینش کرده ‌اند یا چرا محصول و خدمات شما را تنخاب کرده اند حرف کنند.

نظرات() 
Can Pilates make you look taller?
سه شنبه 17 مرداد 1396 02:07 ب.ظ
If some one wishes to be updated with most up-to-date technologies
after that he must be pay a quick visit this web page
and be up to date every day.
sylvialeichtenberge.blogas.lt
یکشنبه 15 مرداد 1396 03:20 ب.ظ
Hey! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell
you I really enjoy reading through your blog posts.
Can you recommend any other blogs/websites/forums
that cover the same topics? Thank you!
Foot Complaints
جمعه 13 مرداد 1396 02:28 ب.ظ
There's definately a lot to find out about this subject. I like all of the
points you've made.
marlinlojeke.exteen.com
یکشنبه 8 مرداد 1396 01:34 ق.ظ
Nice weblog here! Additionally your web site quite a bit up very fast!
What host are you the usage of? Can I am getting your
associate hyperlink on your host? I desire
my web site loaded up as fast as yours lol
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر